15.01.2013

Swap de Craciun cu Revista Atelierul

Salutari ShOOka Lovers!

Inca o experienta foarte placuta cu revista Atelierul la a treia editie la care particip cu ShOOka Design.

Am muncit din greu sa pot face ceva pe plac parteneri mele de swap Daniela Mihaescu, care a fost la prima ei editie de swap. Am vrut sa-i las o impresie cat mai buna, asa cum mi s-a intamplat mie la prima mea editie cu Anky (Bo3mia).

Am aflat ca ii place "stilul rustic, lemnul, lana, fotografiile alb-negru, formatia Queen, marea si oamenii ,, frumosi" din ale caror maini ies lucruri care-mi incanta sufletul..."
Asa ca m-am pus pe treaba si i-am confectionat niste cercei candelabru in stilul ShOOka, cu margele de lemn, pom poms rosii din lana si alama aurit, dar si o decoratiune de brad in forma de inimioare din lemn cu dantela si pom pom rosu...asa in spirit de sarbatoare! Sper din tot sufletul ca i-a placut acest mic cadou.






Eu la randul meu am primit un cadou superb de la Crista Oiegas, plus o scrisoare foarte emotonanta din parta ei, unde imi povestea cat de mult s-a gandit la mine facand aceste lucrusoare minunate si cat de nervoasa era gandindu-se daca o sa imi placa! Glumesti? Au fost superbe, coronitele le-am pus pe usa, si brosa fundita din dantela si-a gasit locul pe sacoul meu favorit!


Iti multumesc tie Crista si echipa Revista Atelierul pentru un swap minunat!

Si astaptam cu nerabdare editiile urmatoare!

Va pup! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu